Romaner

Her er et udvalg af mine romaner. Papirudgaven kan i nogle tilfælde købes ved at kontakte mig. De fleste kan også købes som e-bøger f.eks. hos f.eks. saxo.com eller lånes som e-bøger i e-reolen.

Den utrolige historie om Tycho Brahe og hans dværg Jeppe. Omslag Mads Ahm. (2013)

- Jeg tror ikke, at far kan lide os, hvisker Nana en aften til sin bror, Abel.

Hvem er deres far egentlig? Og hvor er Nana pludselig blevet af? Abels søgen bringer ham  derud, hvor hans mod slipper op - og langt forbi. Derud, hvor Svinehunden holder til.

Omslag Andreas Erstling

Virtus' krop brænder, mens han er i et netspil. Han opdager det ikke, men er nu spærret inde på nettet.  Er blevet kaldt en nyklassiker. (1994)

Omslag Rasmus Frandsen

En roman som på mystisk vis bevæger sig mellem København omkring årtusindskiftet og Vestindien dengang, der var rigtige sørøvere. Krudt, kugler og kærlighed ... (1996)

Omslag Lillian Brøgger

Min debutroman fra 1993 om drengen Lala, der kommer ud på en lang rejse i sin søgen efter sin far.

Fik to børnebogspriser.

Omslag Bodil Molich

7. klasse skal til Spanien. For Bobby bliver turen en rystende rejse ned i ukendte afkroge af hans eget sind. Dunkle erindringer bryder frem af glemslen og trækker et grønt spor af vold gennem historien. Hvad kommer maurernes 500 år gamle borgerkrig Bobby ved?

Omslag Elsebeth Altschuler

DET DIGITALE EVENTYR OM SLOTTET.NET

Bind 1 (2002)

Drengen Allan bliver hentet til en anden verden i cyberspace, Slottet. Fra denne fjerne del af internettet er skumle kræfter ved at finde vej til Virkeligheden. Allan kan forhindre katastrofen, hvis han finder og lukker "Verdens navle". Men han vil helst være fri ...

Omslag Emil Landgren

Bind 2 (2005)

Da den magtsyge Arenea kommer tilbage fra Intetheden, narrer hun calibanerne til at starte et blodigt oprør i Slottet. Igen må Køkkenet kontakte Allan fra Virkeligheden for at få hjælp.

Omslag Emil Landgren

... og på russisk. (2002)

Omslag Vladimir Putin

(muligvis)