Skriveværksteder og foredrag

Inspiration comes - but it has to find you working.

- Brian Eno

Jeg har mange års erfaring med at undervise børn og unge i at skrive kreativt. Det kan være i skoler, på biblioteker, i forbindelse med andre projekter eller alt muligt andet. Forløbene kan tilrettelægges på mange måder, fra en enkelt dags intensiv inspiration til længere forløb som indrager andre udtryksformer.

​

Jeg kommer også gerne og fortæller om mine bøger og det at skrive, om research, rejser og alt det man ikke tænker på, når man tænker "forfatter".

​

Ofte kan skoler og institutioner søge Huskunstnerordningen eller puljen til Børn og unges møde med forfattere og illustratorer om dækning af en del af udgifterne. Kontakt mig og hør om mulighederne.

​

Fra 2006 til 2016 har jeg arbejdet med udvikling af børnelitteratur i Vietnam og Nepal, projekter støttet af DANIDA som en del af danske bistandsprogrammer. Det fortæller jeg gerne om. Se mere her.